مطالب جالب و خنده دار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مطالب جالب و خنده دار

1. دیشب رفتم خواستگاری و قراره امروز بیان توی اینستاگرام تو پیچ واسه تحقیق!!
مسخره بازی در نیارید فقط از من تعریف کنید، باشه؟
گفتم دکتر اینستاگرام هستم!


2. طرز صدا کردن مامانم زمانى که غذا آمادست!
تخم مرغ: عزیزم، الهى مادر فدات شه بیا غذا حاضره.
کوکو: عزیزم غذا آمادست.
خورش: بیا دیگه غذا یخ کرد.
مرغ: ما الان مى خوریم و جمع مى کنیم.
کباب: اصلا صدا نمى کنه بعدا میگه هر چقد صدات کردیم نیومدى.


3. منی که شبا تا صبح بیدارم و تا لنگ ظهر میخوابم، بیکار نیستم.
بیمار هم نیستم، فقط بدنم با ساعت خارج تنظیم شده.


4. دقت کردین؟ ثابت کردن اینکه یه نفر تو خواب خروپف میکنه از اثبات قتل سخت تره!

 

5. چیزی که تو بچگی فکرمو مشغول میکرد این بود که چرا ارواح تو فیلم ها از دیوار رد میشن اما تو زمین فرو نمیرند!؟


6. یعنی یجوری شده که قبل اینکه بخوای از مشکلاتت با یکی حرف بزنی باس بهش بگی:
میدونم تو بدبخت تری یه دقیقه خفه شو من حرفمو بزنم. بعد تو شروع کن! والا


7. امروز سر جلسه امتحان بالای ورقه به جای نام و نام خانوادگی یوزر پسورد اینستاگراممو نوشتم. حواس نمیذارین که!


8. پروردگارا قدرتی عطا فرما که بتوانم به راننده تاکسی بگم: این پارست! یه هزاری بهتر نداری؟ اخم


9. رو اعصاب تر از مهمونی که شب می مونه.
مهمونیه که شب مونده و صب زودتر از همه بیدار می‌شه.
جاشو جم می کنه و عین منگولا میشینه یه گوشه منتظر صبحونه!
 


10. من الان کاملاً حال گرسنگان و تشنگان رو درک کردم. دیگه فکر کنم بس باشه بقیه روزاش تکراریه.
عید سعید فطر بر شما و خانواده محترم مبارک


11. طرح جدید ایرانسل برای ماه رمضان:
با ارسال کلمه ی Moft به 8080
هر روز از نذری ها و شام های کلیه مساجد با خبر شوید!
 


12. “خدا شانس بده” چیست؟ عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند!


13. به نظرم پیرمردا و پیرزنا جای خاصی نمیخوان برن و فقط به این دلیل سوار مترو و اتوبوس میشن که صندلی ها رو از چنگ جوونا درب یارن.
 


14. امروز، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم…
پشتی صندلی کامپیوتر شکست اخم


15. همین روزاست که بخاطر جوک های باحالی که میذارم به ماه عسل دعوت شم علیخانی بپرسه:
دردت چیه؟ بعد اشک بریزم بگم لایک نمیکنن! احسانم گریه کنه خنده


16. از کلیه ی فک و فامیل های محترم تقاضامندیم که از پرسیدن سوالات زیر خودداری کنید:
1. کلاس چندی؟
2. چرا ازدواج نمیکنی؟
3. چرا چاق شدی؟
4. چرا لاغر شدی؟
5. چند خریدی؟
6. چه عجب از این ورا؟


17. دقت کردین وقتی میرین دکتر مریض قبل شما 3 ساعت تو اتاق دکتره ولی وقتی نوبت شما که میشه دو ثانیه معاینه میشین و میایین بیرون؟!


18. زنه میگه شوهرمو فرستاده بودم سیب زمینی بخره تریلی شوهرمو زیر گرفت؛ بهش میگن خوب حالا میخوای چیکار کنی؟؟؟ میگه نمیدونم شاید ماکارونی درست کردم!!!


19. ﺗﻮ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻮﺩﻡ… مادرم ﺩﺭ ﺣﻤﻮﻡ ﻭ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﺤﺴﻦ ﯾﮕﺎنه ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ؟؟ ﻣﻨﻢ گفتم: ﺁﺭﻩ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﮕﻪ؟؟!!… ﻣﺎدرم ﮔﻔﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﺯ ﻣﺤﺴﻦ ﯾﮕﺎﻧﻪ هم ﺑﺨﻮن!!


20. دختره تو PV پیام داده: والیبال چند چند شد؟
میگم ایران سه هیچ برد. میگه گلارو کی زد؟
گفتم سه تاشو جواد نکونام زد!
گفت وااااااای جواد، عاشقتم مرسی.
خدایا، این یکی رو شفا نده بذار یه سرگرمی داشته باشیم اخم

 

 

21. رفیقم گوشی GLX خریده، حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد. هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد. الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد!


22. هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون مامانم اولین کاری که میکنه اینه که میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه …
یعنی رسماً ما رو به چشم راسو میبینه.


23. چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من… پیشی من… و موشی و از این کلمه ها طرف خوشش میاد… اما اگه بگن حیوون عصبی می شه؟! مگه جفتشون یکی نیستن؟


24. دیشب داداشم تو خواب هذیون می گفت و جیغ می کشید… رفتم تو اتاق می بینم بابام بالاسرشه. می گم خب بیدارش کن! می گه بذار کابوسشو ببینه، ببینم چه کارایی کرده!!


25. به دادشم گفتم لپ تاپمو بده. دو متر کلا از هم فاصله داشتیم. دیدیم نه می تونه پرت کنه نه می تونه سُر بده. آخرش گذاشتش روی یک پتو گفت بکِش از اون ور!


26. ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﻮﻥ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻋﮑﺲ ﭘﺴﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ! ﺁﺧﻪ ﻋﻘﺐ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻫﺎ! ﻣﮕﻪ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺸﺮﻭﻃﯿﺖِ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﺪﻥ ﺑﻬﻢ ﺩﯾﮕﻪ؟ ﻋﺼﺮ ﺍﯾﻨﺴﺘﺎﮔﺮﺍﻣﻪ ﻫﺎ!


27. زندگی مثل نقاشیه، منتها زندگی اروپایی ها و آمریکایی ها رو داوینچی کشیده زندگی ما رو عاطفه غلامی 6 ساله از کهگیلویه و بویراحمد.


28. آشپزی سخته، ولی می تونین با خلاقیت های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین، مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماست و خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد.


29. اینقدر که شبکه GEM برنامه نقد و بررسی واسه فیلم فاطما گل گذاشته، فرانسیس کاپولا واسه فیلم پدرخوانده نذاشته.


30. فقط یه ایرانی میتونه آدمو صدا کنه و زمانی که رفتی پیشش ازت سوال کنه: چی کارت داشتم؟ جالب اینکه ما هم می شینیم حدس می زنیم یارو چیکارمون داشته!




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , طنز , ,
:: برچسب‌ها: مطالب جالب و خنده دار , جوک , جوک های جدید و بامزه , مطالب جالب , جوک های زیبا , جوک های خنده دار , جوک های جدید , جوک های فیسبوکی , لطیفه , لطیفه های زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : دو شنبه 8 تير 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی